Saturday 26 February 2011

Aku Xkan Rela.....;"(

Aku xkan rela....Melihat kau bersamanya...Aku yg terluka...Kau telah jd miliknya...Huhu..Sedey sih...

Ape korang rse kalu tetibe ex bf/gf korang da jd hak org len?? Trime jer?? Or wat dunno jer..Redha jer...Or wateva la...

Aku? Aku pn xtau...saket ati ade..Jeles pun ade..Huhu...Ape daa..Mcm la xde laki len da atas dunie nih..Mcm dah pupus jer laki ek?? Hmm.. Ntah ler...Klakar pun ade..Alasan clash:

1. Sb aku terlalu baek tuk die (Hoh..!! Motif???)
2. Sb die takut ngan gurl. Tp, still nk aku jadik kawan istimewa die...(Dh 2, aku bkn gurl ke? Aku rase aku ni gurl, bukan nyer pondan k...)
3. Trauma..Takut dikecewakan lg.. Datz why la mitak clash...(Dah 2 ko da ade gf baru nih xtakut dkcewakan plak..)

Korang rase??? Bek lupekan die jer kan...Ramai lg laki kat dunie nih...Btl la tuh...Laki mmg banyak..Tp, nk wat husband 2 yg payah...Huh..Husband??? Aku dah nk kawen ker?? Haha...

P/s: Aku xmo ade pape da ngan ko...Jgn msj aku...Jgn col aku...Jgn ym aku...N jgn...Jgn..Jgn....;"(

No comments:

Post a Comment