Friday, 8 June 2012

Si Abang Sakit.. :(

kesian jer aku tgk kucing aku.semalam die asik tido jer.lame giler.xgerak2 pon.aku tgk perut die.naseb bek bernafas ag.huhu.pg td, baru pasan kaki die saket.terpaksa heret kaki.mcm patah jer.nk mkn pon terpakse dukung.(bukan aku yg dukung.adik aku yg dukung.huhu.tau jerla, aku ni tkut sket ngan kucing..)

si adik ngah jage abg nye yg saket.. :(

sian abg aku..huhu

sekor ag adik die dtg nk temankan

n sekor ag...

penat jage si abg seharian

adik pon terlentok skali





perasan x tangan sape tu?hihi..tu ler tangan aku.sape ckp aku xsuke kucing?aku suke jer kucing.kucing2 tu kan comel, kiut miut. dulu2 yer ar.xyah ckp ar.mmg penakut thp gaban.klu kucing dtg gesel kepala jer, aku da jerit, terlolong2 da.klu aku terpijak ekor kucing jer, terus melompat, menangis pon ade.(sb tkut kot2 kucing tu ggit aku..huhu)

tp kan, bile da lame aku duk ngan kucing, aku jd syg lak.cume xde la smpai ke thp nk dukung.brani belai2 n gosok2 jer la..slow2 la yer..hee..btw, skrg ni aku riso sgt ngan si abg tu.saket sgt jer npk kaki nye.hmm, moge cpt sembuh k..:"(

No comments:

Post a comment