Wednesday 3 July 2013

Already 5months

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah, perkahwinan kami telah menjejaki bulan ke 5. Syukur sangat2 sb aku dikurniakan seorang suami yang sangat penyayang. Aku jer yg tau betapa penyayang n manje nye die. Die xkan tunjuk manje die kat org lain, even kat mak die sendiri. Maklum ler, muke ganas tp manje nk mam**s..haha..! opps.. :P

Minggu lepas, aku bermalam di rumah mertua di Batu Pahat. (Time jerebu plak tu. Org nk kuar dr johor. tp, aku masuk johor plak ) Selama seminggu uolls.. Sian hubby kite sensorang selama seminggu kat Putrajaya. Makan sorang2. Tgk tv sorang2. Tido sorang2. Hihi.. alaaa, bkn selalu kan..hee.. sonok sgt. pagi2 wat bkfast. pastu wat kuih, hantar kuih, tgk mak jual kuih, pastu masak utk lunch lak, pastu ngecat umah, petang nye jenjalan.. kalau bab makan xyah cakap laa..asik nk makan jer. yg paling best, Rawang Burger Bakar.. Mekasih ye syafix. jauh syafix cari beger bakor.hihi..

Yang paling best, dapat sambut bday mak yang ke 54. Mak terharu la tu. Sume anak2, menantu2 n cucu2 balik BP. Sambut bday sesame. First time sambut bday time sume family ade. Happy 54th Bday mak. We love u sooo much. Stay healthy k :)

Ni ler family husband aku. Even sume da ade tp still sket kan.hihi. xpe, yg penting sume ade n kami heppy. :) (Eh, lam ni xde Ika la..) Sume da ade anak2. Aku jer yg belum. Belum ade rezeki. InsyaAllah, akan datang.  :)


No comments:

Post a Comment