Tuesday, 3 April 2012

Sepanjang 2minggu jd staff lame yang baru masuk kerja

Tajuk yang sangat panjang dan malas utk dibaca.ala, tajuk jer yg panjang.maksudnye pendek jer.mc aku da abeh.almost 6months gak aku 'bercuti'.lame kan.aku pun xsangke se lama tu aku 'bercuti'.nape? elehhh..macam la xtau aku eksiden berlanggor..huhu..bukan org tu yg langgor aku.aku yg langgor n cium pintu kete org tu..dengo cm aku jer yg salah kan..tp, hakikatnya, org tu yang salah.die xnampak aku.nk melintas, da tgk kiri n kanan tp, xpasan aku yg kecik molek ni.even moto aku punye la besor gedabak.da la kalernye menyerlah..ijau you..hehe..hmm, tu kisah lame.kisah 6bulan yang lepas.mase pun xleh diundur balik.n aku kena redha dan berterima kasih sebab masih lg berpeluang untuk bernafas.walaupun, kaki, tangan, mulut, dagu n pale lutut injured, tp aku masih lg bleh jalan.bleh dikatakan masih sempurna.xde yang hilang anggota.

25/3/2012 (Ahad), secara rasminya, aku masuk keje balik.xbyk pun perubahannye.masih same.cume ade la beberapa org staf da xde n replaced ngan staf baru.n ade gk yg belum di replaced.hmm, rase rindu ngan tunang aku.xdpt nk merasa kje skali sbg tunang.huhu.minggu ni minggu kedua aku masuk keje.tp, minggu ni, sehari pon aku xjejak ag opis.ahad n isnin aku demam.selasa (arini) kna g fisioterapi lak.adus.jgn marah yer incik bos.sian kat aku kan.baru masuk kje, da cuti pulak.bukan sesuke ati nk cuti.demam...wuuu.. :'(

ni minggu ketiga tunang aku kje kat putrajaya.da dekat sebulan rupernye.kejap jer kan.baru ni, die de tanye aku, samada aku izinkan ke x die kuar tgk wayang n jalan2 ngan kawan die kat sane.kawan pompuan.aku xkesah pon.bleh jer nk kuar.aku suke lg adela.bukan pe, die ni xreti sket nk bersosial.maksud aku, xyah la ngadap keje 24jam.kadang2 badan pun perlukan rest.minda perlukan ruang utk berseronok gk skali skale.tp, xsangke lak aku diorang kuar berdua jer.hmm, aku pon xkesah pasal tu.asalkan die xlebih2 sudah..bukan aku xde rase jeles.but, since die xwat yg bukan2, aku xkesah..sporting maaa... :p bagi aku senang jer..kalau buat menda yang kite rase bile pasangan kite buat, xmenyakitkan kite, teruskan.tp, kalau kite marah pasangan kite buat pe yg kite buat tu, mmg saje jer la cari masalah kan..wut goes around comes around..hmm..lebih kurang cmtu la..jd, pasangan2 kat luar sane tu, jagelah hati pasangan anda selagi anda masih berpeluang untuk melakukannya.. :)

No comments:

Post a comment