Wednesday, 21 March 2012

21.1.2012 - 21.3.2012

21.3.2012, cukup 2 bulan aku brgelar tunangan org..skejap je ms brlalu kan awk..hehe..kalu iktkan 21.3 aku da bleh msuk keje balik.tp,aku yg mtk tmbh ag mc aku ngn dctor.huhu.bkn pe,nk abehkan mgu ni..aku msuk keje minggu bru je.ari ahad..aku pn rase mcm xsdia ag nk msuk keje..bkn pe,cuti da lame..nk kumpul smgat keje dlu.hehe..skrg ni mmg aku xbrsmgat nk keje.smgat nk msuk keje tu,bleh dkatakan 10% je kot.lg 90% nk duk umah jer..aku xtau la nape yg mlas sgt nk msuk keje blik.hm,myb sb tunang aku xde kot..yer ar,xsempat aku nk mrasa keje skali ngn tunang aku.dlu2 die xjd tunang ag..huhu..die pn da dpt keje bru kat pjaya.dgo2 die mcm sonok je keje kat sane..hm,sy tmpang hepy utk awk..;-)

Stakat 2bln ni,aku rase xde la byk menda sgt yg trjadi.bleh dkatakan xde knangan sgt..jumpe pn x.ni lg la,die da duk pjaya.tp,smpat la jgk tlong2 die smpan2 brg,letak kat umah aku aritu.n smpat gk anto die g bustand.cume skjap sgt.smpai2 bustand trus nek bus.huhu.sdih je..:'(.hm,hope,da duk jauh2 ni kna la slalu brhubung..xmo la duk jauh,hati pn maken jauh gk..Awk tu take care..jgn nakal2 kat sane..

No comments:

Post a comment