Sunday 24 March 2013

Masih tiada rezeki.

Assalamualaikum wbt.
Arini 25hb Mac 2013.genap sebulan aku duk putrajaya bersama2 dgn husband aku.kelmarin dan semalam adalah satu satunya weekend kami di putrajaya bersama2.berdua..sebelum ni,husband ade training,pastu balik ganu,pastu balik umah akak ipar kat seremban.n insyaAllah,minggu depan nk g umah mak ngah kat KL.fuhh..weekend yg pdat..best duk seremban..layanan cam duk hotel 5bintang.siap sediakan towel n baju..hihi..sempat jln2 kat taman ular n soping tudung..:-)

Ok,abes cite sal aktiviti weekend.hmm,aku da kawen hampir 2 bln..dlm mood honeymoon lagi..n kami masih lagi berdua..teringin nk bertiga plak..geram tgk baby..comel2..kalau g alamanda,geram nengok baju2 baby..stroller,baby cot.aish..nak beli jer rase..tp,nk beli,kna ade baby dulu..kan..

Ramai tanye,bile nk ade baby.MIL pon da tanye,kalau bersalin,nk berpantang kat johor ke terengganu..huhu..aku diamkan jer.mmg berharap nk pregnant..aku igtkan,kali ni pregnant.sb nye,nafsu mkn da maken tinggi,period lak dtg lambat..tp,syg..tu andaian n harapan jer..bendera merah lak arini..hmm..its ok..kite usaha lg..hihi..

Insyaallah,jika diizinkan Allah,nak ade baby taun depan..da geram sgt tgk baby2 comel.nak2 skrg ni member2 ramai yg da kawen n da ade anak. Yg da ade 3 anak pon ade.hmm,bhagia tgk dorg
.jeles ni tau..perkahwinan tu xkan lengkap klu xde tangis dan tawa anak2 kan..:-)

No comments:

Post a Comment