Tuesday 26 March 2013

Online Business

Salam uolss..
Arini mak jemah nk ckp pasal online business.dalam bhase melayu nye,berniaga di atas talian. Erk ..mcm pelik jer bunyinye.

Okes, sebenornye,aku da sebulan lebih menganggur..xbest la nganggur.lg kuat tensennye drp bekerja..hmm,da bese keje.lam bidang marketing lak tu.mmg trase sgt bile kna duk umah jer.tp,xpe..at least leh prepare breakfast utk husband,prepare dinner,kemas umah,basuh baju,jemur baju,lipat baju.n..n..Yang paling best,ari2 aku wat research..research psal resepi..sb,aku xpandai masak..huhu.tp,skrg da tau da sket2 tau.suke sgt tgk die habiskan mknan yang aku masak..hihi..die pon da maken sehat n debab ..:-D

Okey,act,aku kompius..aku minat sgt nak wat bisnes..cume aku xtau nk bisnes pe. Yg pastinye,aku nk wat online.and,wat kat umah jer.xmo buke kedai ag..manyak modal woo..skrg pon tgh tunggu claim eksiden aritu..:-)

Aku igt nk jual tudung la..lawa2 tudung skrg.geram aku nengok eh..n maybe nk jual sabun beras gk.cumenye,nk tgk kesan kat muka aku dulu.kalau maken 'berseri',boleh la dipertimbangkan utk jual gk..hihi..n,kalau jual kerepek n keropok ganu laku x ek?hmm,kompius2..rase2,ade cadangan lagi x,ape yg aku bleh jual......

No comments:

Post a Comment