Wednesday 17 April 2013

Kalau aku ada duit part 2

Salam uolls.

Arini adalah ari paling free n ari bersenang lenang aku. Sb arini hubby kite xmo kite masak.die nk kite rest..hihi..

Arini nk sambung pasal entri yg sblm ni..almaklumla,smlm tibe2 jer saket perut.so,idea terbantut.mlas da nk sambung entri.hihi..

6.nak bayor ptptn yg da sekian lame tertunggak.kalau view belen skrg ni,bleh kate lbh byk dr jumlah pinjaman.bayor baru 2x kot..huhu.teruk3..

7.nak SHOPPING!!! Hahaha..kan besor tulisannye tu.saje jer..aku kan suke shopping..aku ade 1tabiat time shopping.aku xkan g kdai2 yg jual brg2 branded.aku susah sgt nk silau2 brg yg aku tau trang2 brg tu mhal.aku ni jnis berkire sket klu nk shopping ..slagi ade brg yg murah,slagi tu la aku capai. Gatal jer tgn ni nk kaut..kalau boleh,aku nk brg yg aku beli tu biar nampak cantik,berkualiti,tp murah..biar npk vogue tp murah..org jrang akan tye harga.dorg biase akan tanye,wahhhh!!! Cantiknye..beli katne?jrang sgt org tye harge..stakat yg bertanye dgn aku la.korang2 xtau la cane..hmm..aku ni xtau brand barang.dkat2 nk kawen baru la blajo2 pasal brand.alain delon la,coach la,sembonia la.ni sume berkat akak ipar aku.haha..mane penah beli brg berjenama sblm ni.Ala,bg aku jenama xpnting pon.yg penting,cantik tp murah..hahaha..

8.nak makan besar.teringin sgt nk makan besar dengan family n sedare2 kat ganu n johor.tempah 1 meja panjang n order lauk2 yg best2.mkn puas2.chat puas2.gelak puas2.amik gambo puas2.huih, teringinnyeeee...da lame xkumpul ramai2.atleast,kalau mkn ramai2 leh la berkumpul.yg renggang leh rapat balik.yg gaduh,leh berbaik semula.hmm,nak sgt suasana camni..

9.nak beli umah sebijik.mmg teringin nk ade rumah.pastu nk decorate cantik2.xyah besor2 pon.sederhana jer..

10.nak mekapkan kete.,yg ni mmg aku nk wat sgt.maklum la,kete viva jer.660.kosong.so,xde menda lam kete tu.yg ade seat jer.haha..aku nk mekapkan kete cantik2.biar org xpasan kete tu 660 jer cc nye..hihi..kalau bleh,nk upgrade 660 jadi 1.6cc...hahaha

Oklah. Sbnarnye byk agi angan2 aku.tp,stakat ni jer la aku share ek.da penat sa naip eh.

Bye2..

No comments:

Post a Comment