Thursday 26 December 2013

Azam 2014

Assalamualaikum wbt.

Akan berakhirlah 2013. dan selamat datang 2014. Every year, ade je azam baru kan. same la mcm aku. tiap2 taun berangan. N Alhamdulillah, aku rase 2013 adalah tahun yang terbaik.

2.2.2013- Aku dah bernikah dengan suami yang sangat2 penyayang dan memahami. Alhamdulillah, dengan majlis perkahwinan yang sangat2 sederhana dan dengan mas kahwin dan hantaran yg ala kadar, kami bahagia sehingga sekarang. Happy sgt2. Bangun tido, da nmpk muke die. Slalu kacau die tido. Tp, xpenah skali pon die marahkan aku. Tu yg wat aku maken mengade kacau die tido. Hihi.. Jgn marah aaaa... :P

14.2.2013- Last day aku bekerja sebagai Education Consultant. Kalau nk difikirkan, mmg syg sgt nk resign sb da masuk 5tahun aku keje kat sana. Tp, aku tahu Allah ade merancang sesuatu yang lebih baik untuk aku dan kehidupan aku di masa depan. Dan aku sedar, tempat seorang isteri adalah di sisi suami. Aku ambik keputusan untuk berhenti kerja dan ikut suami ke Putrajaya. Lagipun, husband da ade rumah sewa di Putrajaya :)

9.9.2013- Hadiah birthday untuk husband aku. I'm pregnant our 1st baby!!! Hihi.. Kalau ikutkan birthday husband aku 8.9.2013.. Tp, disebabkan aku demam teruk hari tu, so, xsambut la bday die. Emm, cian die.. Tp, Allah bg satu hadiah yg sgt2 berharga untuk kami. Kami bakal jd parents. Hoyeahhh!!! Time ni kandungan baru je 6minggu. dan sekarang Alhamdulillah dah 5bln lbh da. :)

Lg beberapa hari nk masuk tahun 2014. Dan aku rase, aku xmo tamak da berazam untuk taun depan. Aku cume berharap, bakal anak kami akan dilahirkan dengan sihat dan selamat. Aku nk besarkan anak kami dengan penuh kasih sayang. InsyaAllah, kita bakal berjumpa pada 7 Mei 2014 ye sayang.. :D


No comments:

Post a Comment