Wednesday 26 October 2011

Dugaan pertunangan

Sblm ni,aku penah story pasal dugaan pertunangan.1 sal goal keeper yg femes gile tu,khairul fahmi or apex ngn bkas tunangnya,elia..1ag cite sal pgacara mhi yg gle hnsem ptus tunang..persamaan 2 pasang slebriti ni,dorg da ikat tali pertunangan even sekejap then ptus.n,dorg adalah selebriti.

Skrg aku bkn nk cite pasal mereka n mereka..ni adalah kesah antara aku dan dia.;-) ok,aku de cite sal ape yg da brlaku pd aku 2 oktober 2011.aku mgalami kemalangan dimana kaki n tangan aku patah.sepatutnya,skarang aku sibuk mmbuat persediaan pertunangan.tp,hakikatnya aku juz lepak ats whelchair je.nk gerak pn susah.aku xtau la lame mane lak keadaan aku mcm ni..aku dimaklumkan,aku mc sehingga 6bulan.sdangkan prtunangan aku hanya tgal xsmpai 3bulan lg..huhu.sblm brtunang,aku da diuji..sebolehnya,aku xnak tangguh hari bhgia aku.aku nk tarikh tu diteruskan..sb kalau nk ikt 1st planning kami nk brtunang bln disember 2011..

Aku tau,Allah sygkan hambaNya.dan Allah akan menguji hambaNya yg briman..Allah hanya memberi ujian kpd hambaNya yg trpilih shj.:-D
Aku harap after kami da ikat tali pertunangan,kami dpt mengatasi semua dugaan bersama2..n xde la yg sibuk ngorat die or aku time kami da brgelar tunangan org.haha..

No comments:

Post a Comment