Saturday 29 October 2011

Teruja bangat!!

Aku demam..sob sob..:'(.xlarat sgt..tp,xpe..jari aku leh ag menaip.:-P.ok,aku bkn nk cite sal demam aku k.bce title btol2.xkan aku teruja demam kot..

Dua tiga ari ni,aku tak tau la nape aku teruja sgt2.mcm da xsabo sgt2 je.preparation pn aku da start wat da ni..checklist pn aku da wat.tunggu mase utk beli n gubah2 je.n semestinya preparation n keterujaan ku ini adalah demi hari pertunangan ku nanti.haha..

Gile ar truja.mcm nk tunang mgu dpn je.pdahal ad lg lbh krg 2bln.xpe..xsalah prepare n truja awal2 kan..tp kan,rase2 aku leh jalan x bln 1 taun dpn ek?aku rase xleh ag kot.huhu..tp,naseb bek tunang je.kalo kawen,mau nye trpakse postpone..skrg aku mtk along aku belikan baju n tdung tunang..aku tgk,along aku lak yg excited crikan bju tuk aku..aku?lg la excited.trsgt excited da ni..haha..

Aku harap,sume brjalan lancar dan harap2 xde dah sbrg halangan..amin..:-)

P/s: i love my future fiance..haha..cyg dia sgt2..

No comments:

Post a Comment