Sunday, 23 October 2011

Nyaris2 a.k.a hampir2

Waa..mau meraung aku td..:'(..incident td btl2 wat aku trketar2..n aku da mule pk,ape yg akn brlaku pd aku kalau menda 2 trjadi.cukup la dgn kjadian pd 2 oktober bru2 ni..aku rase aku da sanggup lg utk saket kali kedua..

Td,lbh krg kul 6.30am.aku bgun.mcm bese,g blik aer..nk amik aer smyg.then,nk nek ats whelchair blik..ntah mcm mane la,trsalah gerak..naseb bek smpat pegang tiang..kalau x,mau nye aku trgolek.bkn aku sorg je trgolek.tp,skali ngn whelchair brgolek..xpasal2 dpt tgk wayang free..cite hndustan lak tu,kuch2 hota hai..brgolek2..huhu..dsbbkan aku hmpir2 trjatuh,aku trpaksa menahan bdnku yg agk brat ni(brat ke?) drp jtuh brgolek dgn kdua blah kaki..pe lg,trsntap ar kaki kiri aku.haish,tetibe menitik aer mate wanita aku,than saket..:'(..ok,pasal jtuh,da slamat.ni,nk duk ats whelchair lak.kaki saket,xleh bgkok kaki lak.amik ms gk lam 2 or 3mnit tuk relaxkan kaki.then,bru leh duduk..n solat cm bese.alhamdulillah,xde pape,:-)

Td,bf aku pesan suh hati2 sket..huhu,sori wat abg riso..xsgja..:-( naseb bek xde pape.."kalau lah" trjadi,aku rase maken down la smangat aku yg xbpe nk brsmangat ni..dr 6bulan jd 8bulan lak mc nye..huhu..sayu kan..:-(

No comments:

Post a comment