Tuesday 13 March 2012

Trivia aku

trivia tu ape?haha..aku nk cite menda2 yg aku buat yg mungkin org laen xbuat.menda ni xrmi pun yg tau.n memandangkan ni blog aku, jd aku post jer kat sini.hehe..n, share sket pe yg pelik sal aku n mybe ade yg org laen xtau sal aku.aku share sket ek..hehe

1. klu tido, aku pakai selimut.tp, aku xkan tutup kaki aku.sb, bile aku selimut gk kaki aku, aku rase lemas.huhu.kecuali klu btol2 sejuk, bru aku tutup kaki aku.

2. klu tido, wajib peluk bantal.xleh klu xpeluk bantal.sb tu, atas katil aku byk bntal.cume sejak eksiden ni, mak xbg gune byk bntal.n aku paki 3bntal jer.takut lemas ngan bantal.huhu

3. sblm tido, kna berangan dulu.haha

4. senang nangeh.

5. xleh kna tengking2.

6. kalau letih sgt2, xyah nk berangan sgt.letak kepala terus nyenyak.

7. kadang2 pendiam sgt, kadang2 mulut mcm bertih jagung.

8. aku ade 2 anak tekak.haa.! jgn terkjut lak..anak tekak aku bercabang..

9. jari kanan lagi besar dr jari kiri..haha..sume org pun camtu..:p

10. 1gigi tumbuh atas gusi.syg nk buang.sb, gigi tu wat aku maken comel.hahahaha..pasan jer..

11. aku xmkn sayur n xmkn ubat kecuali terpakse.huhu

12. xigt mkn klu da start nengok cite Running Man..haha..

cukup la stakat ni jer dulu.nti2 aku share ag k..

2 comments:

  1. Normal ke anak tekak bercabang.? Sy sakit bengkak tonsil dh nk masuk 3 hr ni. Pg ni suluh tgk bercabang.. nk p klinik takut...

    ReplyDelete
  2. Anak tekak ada dua tu masalah ke? Saya pun ada dua anak tekak.Saya pelik kenapa saya selalu sakit tekak.Awak normal je ke?

    ReplyDelete