Tuesday 13 March 2012

Mimpi Ngeri

Fuh, punye la lame aku xhapdate blog nih..hmm, bukan aku xmo hapdate.tp, sb aku da ade diary aku sndiri.aku simpan lam phone aku jer.huhu.lgpu, klu smpan lam kalendar phone, bile2 mase aku leh bace balik.sonok bace diary sdiri.tp, arini aku nk share 1cite.almaklumla, nk idupkan balik blog.klu xde post lgsung, bek xyah wat blog kan.

smlm aku mimpi.erm, act bkn smlm jer aku mimpi.bleh dikatakan tiap2 mlm aku mimpi.cume smlm tu mimpi yg membuatkan aku takut n menangeh.nangeh sampai teresak2.n buatkan aku istighfar panjang2.

syaitan ni mmg durjana.huhu,aku mimpi kna rogol.klu ikutkan mimpi tu xde la tunjukkan aku diseksa ke hape, cume yg aku tau, aku mmg kna rogol.after kna rogol tu, aku mati lak.n aku terpk, nape aku mati dlm keadaan yg mengaibkan?Nauzubillahiminzalik..mintak dijauhkan la..pas bangun tu, nangeh puas2, istighfar.punye la lega, sb mimpi jer..terus amik phone, msj tunang aku..huhu.die suh g amik wuduk. aku lak takut semacam nk g bilik aer..ketar pun xilang ag..huhu..

seandainya menda ni btl, rase2 die nk aku lg x?adakah aku masih diterima sdangkan, aku mangsa.menda tu jadi bukan sb kehendak aku.ade ke laki yg nkkan pompuan yg da xsuci?tp, tu bukan slh pmpuan tu.

No comments:

Post a Comment