Wednesday 12 February 2014

Perniagaan Dropship

Salam

Untuk pertama kalinya aku memulakan perniagaan dropship.Utk kawan2 yang xtau ape itu dropship, ni haaa aku sertakan ape itu dropship k.:
1) Tidak dikenakan yuran pendaftaran (Tapi, ade je sesetengah yang mengenakan yuran)
2) Tidak perlu simpan barang/stok
3) Tidak perlu pos barang
4) Harga markup sendiri.(Kalau barang berharga rm10 dan anda jual rm20, komisen anda adalah rm10)

Aku baru start cube2 jd dropshipper untuk koleksi pakaian wanita. Alhamdulillah, dah ade customers.Cume perlu lebih gigih utk cari prospek. Senang jgk la jd dropshipper. Promote barang, amik order, amik payment, pastu buat payment pd supplier.Supplier yang packing barang dan pos barang.

Nanti aku update items yang aku jual k :) Stay tune..

No comments:

Post a Comment