Wednesday 20 July 2011

Bkn maksudku..

post sebelum ni."PJJ".bf aku de bace.aku xtau.mungkin die rase terpukul.atau mungkin jugak serba salah.aku tau.ramai yg perlukan kemahiran die.tp,bukan di sini,di trengganu.tp,nun jauh di sana.

aku xbermaksud utk menghalang die daripada meneruskan kerjaya di shah alam.aku langsung xhalang die tuk dapatkan ape yg die nak selama ni.spt yg aku penah ckp sebelum ni.dugaan tu kite sendiri yg cipta.klu kite pandai handle perasaan,mesti berjalan lancar,xde masalah.klu gado 2 bese la.mne de kapel yg xpenah gado.tp,xmo la gado sal org ketiga lak.aku knal sape diri aku.aku xleh dengar klu aku diduakan.skali aku tau aku diduakan,no more rundingan,juz leave me.n bleh truskan jer ngan pmpuan baru tu.klu pasal pmpuan len, aku mmg xleh nk pk ngan waras.tinggalkan jer aku.jgn nk bg harapan pape ag kat aku.

tp,klu masing2 pandai jg ati masing2 mesti menda ni xkan jadik.klu duk jauh pn leh rase dekat.abg pk la balik.jgn kerana sayang,abg terpakse lepaskan kerjaya abg.n terpakse lepaskan ape yg abg nk slame ni.papepun,syg tetap sokong abg.but,u must promise me.u will never forget me.coz u r mine n i'm yours.

No comments:

Post a Comment