Friday 15 July 2011

Preparation

Semalam g shopping ngan si dia.tp,bukan berdua k.aku siap bawak 2 org adik aku.klu bleh die suh ajak 1 family.huhu.klu de kete,aku da bawak 1 family da.huh..semalam teman dia membeli je.aku nye barang xde pun.juz beli kasut tuk adik2 aku.n g mkn2.2pun dia yg blanje.huhu.thanx dear.

skrg da bulan 7.bile kire2 ade lg 6bulan aku nk jdik tunang org.lambat ag.tp, excited giler. excited sorang2 jer la.huhu.semalam ade la beli sket tuk hantaran.sekurangnya2nye nti bile da dekat ngan tarikhnye,aku xde la gaduh2 sgt.prepare sket2 dulu. da setle tuk 2 jenis hantaran.lg 5 kna prepare.tu xtermasuk ngan baju n pelamin ag tuh.klu nk ikutkan,si dia xnk pelamin.tp,aku nak jugak.lgpun,tunang ni bkn nye slalu.skali seumo idup.nk la wat kenangan yang terindah.;-) ala,bkn nye sewa or beli pn pelamin 2.wat sndiri jer.nti aku kerah la tenaga2 adik bradik aku.haha.!sdare mare n kwn2 aku pn ade.haha.jgn mare.ckp nk tolong sgt kan.amik la tolong.hee.

baru ni dia chat ngan akak dia.gtau sal interview kat shah alam kot.then, akak die ade sntuh sket sal pertunangan kami.katenye nk percepatkan.erm,bile pk2 balik ade la baeknye dipercepatkan.cumenye,aku bimbang,fulus yg xsempat.hmm..aku xkesah sgt.lg cepat lg bagus,tp biarla terurus.xmo la nti yg dikejar xdapat,yg dikendong berciciran.nti time majlis habis rosak.huhu.xpe,biar waktu shj yang menetukan.;-)

No comments:

Post a Comment