Wednesday 13 July 2011

Sh**..!!!

ni status aku kat fb tuk arini.da xtahan ngan janji2 palsu.n da xmo percaya ngan kata2 dusta.konon2 gaji masuk selewat2 nye minggu lepas.tp,minggu ni da nk abeh da.xmasuk2 gak.bkn men lg wat meeting HOD.tergempar la konon.kbetulan plak kak aida mc.aku plk yg kna jdik HOD.haih.!

mcm bese.masuk meting wat muke songo.xde prasaan.tp,laju lak mulut ni bg pendapat.huhu.nk all out tuk jpk-kappk.huu.smgat jer lontarkan cadangan n sokongan.huhu.mmg nk sgt pertahankan company.tp,situasi yg xseswai.

ckp sal gaji.aritu,die tye klu de sape2 yg nk advance leh mitak ngan HR.tp,max rm500 je.ape kes kna men mitak2 lak.bg jer la.xperlu nk mitak klu menda 2 da mmg sah2 hak kite.arini da 13hb.ari yg dijanjikan tuk full salary.tp,xde gak ag.hmm.aku xpe la lg.tp,yg ade ank bini 2 cmne?haih.kesian kan.

-----------------------

td aku chat ngan bf aku.die gtau,die dpt interview kat shah alam.as pp network.khamis depan bertolak.jumaat interview.erm.arap2nye dapat.tp,1 jer.klu dapat,mknenye die n aku will separate.huhu.jauh tuuuuu..trengganu n shah alam.klu nek bus pn 8jam bru sampai.katenye xsampai ati nk tinggalkan aku.huhu.sebak lak.tp aku ni wat2 kuat la konon.pdahal lam ati,xmo pn die pegi..but,cmne pn aku ttp sokong.klu 2 terbaik tuk die,terbaik jugak la tuk aku.bkn ape,xlame ag nk bln 1 2012.da xlame.hmm..

mybe mule2 ni je terasa jauh.nti da lame2 xde la rase jauh sgt.n jgn lupe cntct aku dah le.yerla,dah la duk jauh.pastu xmesej.xcall.xchat..hmm..klu la terjadi,mknenye da xsyg la tu..huhu..:-( klu de pengganti aku kat sane pn,pastikan die lbh baek dr aku.huhu.(xmo..xmo..!)

No comments:

Post a Comment