Tuesday, 19 July 2011

Percintaan Jarak Jauh

ok,aku pendekkan percintaan jarak jauh jadik pjj.

percaya pd pjj?korang rase?xde rase pape?huhu.aku xbpe percaya pd cinta jarak jauh ni.maksud aku bkn xpercaya langsung.percaya jer.cume xde la sampai 80% kepercayaan aku tu.klu nk dikire2 myb lan 40% jer kot.klu tanye aku,aku akan ckp,aku xsuke sgt cinta jarak jauh.sb aku tau aku mcamane.padahal klu duk dekat pn aku bkn nye nk kuar date ke ape ke.aku cume xleh trime status yg bf aku jauh dari aku.xleh.

org ckp klu duk jauh ni byk dugaan nye.bg aku,sebenarnye dugaan tu pasangan 2 sendiri yg cipta.mcm aku sendiri la.bile da duk jauh,mcm2 yg aku pk.perasaan xpercaya.perasaan cemburu.yg xptut pk pn aku g pk.1 pangai aku,aku suke pk yg bukan2.bile aku da start pk yg bukan2,aku lebih suke diamkan n menyendiri.xmo berckp ngan die.klu xde khabar dr die,aku rase curiga.

aku da penah rase,2 pasal aku xmo menda yg sme terjadi ag.da la duk KL.asik bz jer keje.xcntact sebulan.then tibe2 muncul mcm xde perasaan.xde rase bersalah langsung.aku maafkan.then wat lg skali.sebulan gk xde khabar brite.da penat aku pk sal die.aku surrender.n mitak clash.sory,no more maaf2..aku xmitak tuk col aku sepanjang mase.tp,plz la faham hati prempuan yg perlukan perhatian.mesej sekeping sehari pn xpe.da cukup bg aku.

thatz why klu bleh aku nk elakkan PJJ.aku xmo menda yg same berulang lg.n aku xmo ade perkataan menyesal lagi lam hubungan percintaan aku kali ni.biarla ini adalah kali yg terakhir.

No comments:

Post a comment