Friday 8 July 2011

Tertekan

Aku xtau la btol ke x tajuk post aku kali ni.aku ptut letak 'tertekan' ataupun 'tertekan gilerrr'.hmm..

arini da 8hb.da masuk bulan Julai da.tp gaji bulan 5 xdapat2 ag.tensen.moto xbayar ag.sewa umah xbayar ag.mkn xyah ckp la.nk pose tp,baru leh solat lak.haih.adik plak dpat brite xleh amik exam lak.yerla,ade yuran pengajian yg xbayar ag.almaklumla,family aku mne layak nk dapat kelulusan pinjaman yayasan.parents bkn malaysian.but,after discuss baru la adik leh amik exam.haih.

sb tensen sgt, aku nye hormon pn xtentu.aku xpenah ag period lebih dr 15 ari.org ckp kalu da lebih dari 15 ari tu bkn period da.2 da kire penyakit da.then,pas 15 ari aku wajib solat skang ni pn aku still cam org xsuci..huhu.2 pasal tiap kali bf aku tye aku smada aku da solat atau blum,aku ngelat.xmo la gtau.segan nk gtau.erk,ni aku cite kat blog ni?suke ati aku la kan.sb ni aku punye blog.

gaji xmasuk ag.poket da kering.erm,ade la sket ag kot.pagi2 g opis, muke da mcm org xikhlas wat keje.monyok jer sume.aku lgi la.g keje lambat.punch card merah..ops,sengaja.haha.!xde mood nk kje.even kje tgh berlambak skang ni.tp,wat sambil lewa jer la.sambil lewa pn,siap gk.siap wat keje tuk org len ag.utk sape?xyah ckp la.klu ckp pn,bkn nye nek gaji pn.bia aku n org yg ditolong jer yg tau.

semalam,mak aku tye sal pyment moto.aku senyap jer.mlas nk ckp.along pn tye gk.adik aku pn sibuk duk tye sal gaji aku,da masuk atau belum.muke aku da ketat da.siap bg warning kat adik aku ag.'TOLONG JGN CKP SAL DUET SKANG NI'..haih,tau plak senyap.then, macam bese,salam ngan mak n start moto gi opis.muke pn da mcm bangunan xsiap.blah n bawak moto laju2.puas ati aku.

gaji along aku da nk abeh da.aku nye gaji xdapat ag.haih.sabo je la.nti klu gaji da masuk skali ngan gnti rugi sb lambat best gk..tp,ade ke?huhu..xde nye.berangan la ko cik mira.;-p

No comments:

Post a Comment