Friday 17 February 2012

Missing Someone

rindukan seseorang.ok la cik mira.xyah la nk translate sangat maksud tajuk tu.budak tadika pon tau maksudnye.bukan setakan missing jer.loving pon budak2 zaman skrg da tau la.ape daa..!

btol la kan.skrg ni budak2 da advance.macam2 yg diorang tau yg kite xtau bile kite seusia budak2 tu.hmm..advance sgt kan.aku de bace 1 artikel, budak umo 17thn  (klu xsilap) sanggup melakukan seks semata2 nk dapatkan topup yang bernilai rm10.hmm..takutnye dengan fenomena remaja skrg.

actually kan..aku nk ckp 1 menda jer..aku kan..sebenarnye kan..aku..rindu kat dia la..rindu sangat..huhu..eh, over sgt..ni la masalahnye klu bercinta sblm kawen kan.nape xbercinta selepas kawen jer.?klu lepas kawen, xyah seksa jiwa sgt..rindu hari2..kan..kan..hmm..ape la die tgh wat skrg kan..agak2 la kan..die rindu kat aku x?
------------
thats why la aku xsuke sgt bercintan cintun or kapel2.sb kadang2 kapel ni wat kite terseksa.terpakse tanggung rindu.. :(

No comments:

Post a Comment