Thursday 26 May 2011

Bila hati berbisik

Fuhh...habuk..lame beno aku tinggalkan blog aku..sory ye cyg..busy n serabut sket bulan nih..bdn asik saket jer..tekak xsehat..ahad baru nih xde sore langsung.nk ckp pn saket ati jer..huhu..si dia lak asik ketawakan aku jer.siap men bahasa isyarat ag ngan aku.ai,i xbisu k...welkk..;-p

byk menda aku nk cite.tp,byk menda plak aku lupe,ape la menda yg aku nk cite..haha..td aku bc blog die.agak sedey.terkedu.
die pernah gk tyer aku..camane klu die keje kat shah alam.aku ckp,terpulang pd die.klu die rase nk g sane, aku xkesah.terpulang.hmmm...actually aku xtau..

td,pas bace blog die.mcm nk g sangat jer keje kat shah alam.jauhnye.klu die tye aku skali ag,soalan yang same,aku pn jawab menda yang same gak.terpulang pada abang.syg xkesah.
tp,seandainya abg tau.hati sayang xrela abg pegi..;"(

No comments:

Post a Comment