Friday 27 May 2011

bestnye kawen..haha

baru balik dari umah fiza.(opismate aku)gorgeous fiza arini.td sampai2 jer trus g masjid.baru nk akad nikah.setle jer akad,doa n pengantin laki solat sunat.pas solat,acara nk batalkan aer smyg lak.huhu.si hsbnd sarungkan gelang pd pergelangan tangan si isteri.n si isteri mencium tangan si suami.;")

tibe2,cangkuk gelang tercabut.si suami takut2 nk sentuh tangan si isteri.terlupa la tuh.korang ni da sah jd suami isteri la.da halal da pn nk men sentuh2.huhu..sweet sgt..
aku mcm bese,pas siap mkn g amik gambar ngan pengantin.wat2 sibuk kat majlis org..haha..
ok,setle bab kawen fiza.tp, ade cite di sebalik majlis fiza.huhu.
td time makan ternampak satu wajah yg bese aku tgk.xclear sgt.org tuh baru kuar kete.park btl2 depan umah fiza.aku rase nk tgk jer.sape org tuh.haish,terhalang dek pagar umah lak.napak kepala jer.botak sket.intai punye intai.rupenye bos kitorang.haha..! aku n yg len2 wat xtau jer..staf derhaka..;"p
xmo tgk muke die.sb tgk muke die,teringat kat poket.poket kosong.gaji xmasuk2 ag..haha..
hmm...xkesah la.janji jgn xmasuk minggu depan da la..huhu..da pokai da ni...;"(

p/s: klu kawen kat dewan xde la penat sgt..huhu..

No comments:

Post a Comment