Saturday 14 May 2011

Projek aku ke?Huh..!

hee..bce title pn dah tau org yg taip post ni bengang.yerla.mane x nye.ni bkn projek aku.alih2 aku lak yg kna setlekan.mcm xde org len jer yg nk wat..
semalam n arini ad kursus induksi.start dari promote, setle dokumen, setup tempat, mkn minum peserta n basuh2 pinggan mangkuk sumenye aku.(kk aida ade gk tolong.huhu..)
khamis lepas nk prepare tempat,nk amik krusi kat ting4 pn mintak aku yg pantau n wat.cri students tuk tolong angkut pn aku gk.bukak pintu kat tingkat 4 pn nk aku wat gk.huih..ank buah kan ade.nape xmintak ank buah jer yg wat??tp,aku xwat sb de pendaftaran students baru.huhu..aku serah je keje angkut krusi 2 kat anak buah die.mne bleh srah sume menda kat aku.ni bkn tolong da ni.ni mmg da serah tugas kat aku da ni.huhu.
aku bkn xmo tolong.tp,keje aku yg berlambak ag xsiap ag tuh, ade org nk tlong siapkan ke?mane larat.aku suh die mitak tolong staf yg len xmo.
erm,tp xpe..sume da setle.n naseb bek bf aku ade gk tolong2..huhu..kasi semangat maaa...haha..(padahal die bz wat keje die..hehe)
p/s:pasni kasi projek ni kat marketing jer la.tp,komisyen mesti ade..huhu..no money no talk..!

No comments:

Post a Comment