Thursday 5 May 2011

Tomorrow is 6/5/2011

Esok da 6ai bulan..6/5/2011..ari jumaat..hmmm..sok genap 2 bulan aku n darxness.uhuhu..cepat n pantas jer mase berlalu.but, skang ni pn stil lam proses kenalan ag.xleh la bajet aku da tau sume sal die.manyak ag sebenarnye.die pn manyak ag yg xtau sal aku.aku...?unpredictable..hihi.
aku xmo cite sgt sal aku kat die.biarla die sendiri jer yg nilai aku.aku xmo cite2 aku, influence penilaian die kat aku.huhu.(da cam performance appraisal da aku rase)
stakat ni relation kitorang xde masalah ag.sume berjalan ngn lancar jer.huhu.aku rase sedikit pelik ngan relation aku kali ni.sblm ni,aku n ex2 aku suke sgt gado2.huhu.rase cam pelik lak aku n die xgado2.hehe..
semalam g temankan die beli baju.huih.susah sih,nk cari baju die.saiz badan kecik sgt..S..huhu..cari punye cari,jumpe la jgk..huh..puas ati..:"p sonok spend mase ngan die.

rindu die..;( hmm..mesti korang pelik kan..keje 1 opis tp,asik rindu jer.huhu.yerla..kitorang ni time keje mmg btol2 keje.xde nye nk pandang2.(jeling2 de la..haha)..be professional..hakhak..:p

No comments:

Post a Comment