Friday 9 September 2011

No need

no need to think anymore.xtau la nape.sume xmo.pe yg die nak?xmo pape?yg ni bukan.yg tu bukan.ok.thats it.hari baru,menda baru.xyah duk pk menda yg lepas.even menda tu baru jer terjadi semalam.ok,jgn tanye ape menda yg berlaku semalam..nak lupe jer trus.like i said,xmo pk menda yg lepas.n rasenye xperlu pk da kot.huhu

ok,da terover merepek da ni.xde ape pn sebenarnye.aku jer yg lebih2.aritu aku de ternampak sepasang jam.1 tuk boy n 1 ag tuk girl.kirenye tuk couple la.aku siap berangan ag.klu aku n die pkai jam yg same.msti nice jer kan.haha.berangan time tu ler.aritu xjadik beli.sb teringat, aku penah tye die sal jam.die ckp xsuke pkai jam.semalam nk try tye ag skali.die suke jam x.xigt lak.pg td bru tringat tye.unfortunately,mmg die xsuke pkai jam.xsuke accessories.huhu.xjadik la aku beli.anganku musnah.;-(

dan2 ag aku terpk, bukan senang nk memahami org ni tau.kadang2 pe yg kita sangkakan baik, bukanlah baik tuk dia.kadang2 pe yg kita rasakan bagus utk dia, act bknlah bagus tuk dia.kadang2 pe yg kite suke, dia xsuke pn..hmm..hard but not really hard to understand.huhu.xpaham?aku pn xpaham sgt pe yg aku karutkan.huhu.ok,mybe still need some more time to understand him.still trying.yeah..!!yeahhhh..!!!! (still mencari2 ape persamaan kami.ape yg die suke.n ape yg die xsuke.)

No comments:

Post a Comment