Friday 30 September 2011

Thanx dear

hari ni birthday aku.semalam, serius aku xigt arini bday aku.aku teringat pn sb bf aku yg igtkan aku.haha.giler ah xamik brat sal diri sendiri.bukan ape.sblm ni xpenah sambut bday pn.klu ade org wish pn, aku juz say thanx jer la.xde hadiah pn xpe.xkesah sangat.lgpun, klu nk sambut, aku bknnye jenis yg suke mkn kek.family aku mmg xsuke mkn kek.klu bday adik aku pn, aku juz belikan makanan jer.besenye kfc laa..sb sume suke mkn ayam.

arini aku kuar date ngan bf aku.1st time date berdua.haha.xpercaya?percayalahhhh...;-) hihi..sblm ni klu nk kuar mesti aku bawak adik aku, wani or iwan.arini kami mmg btol2 spend mase same2.tp, rase cam sekejap jer.huhu.td g maen game kat giant, makan2, jalan2, shopping barang die sket.n xsangka lak die belikan aku present. tak expect pn dapat present arini.thanx cyg..really appreciate it.erm, birthday die aritu aku xbagi pape pn..huhu.nanti la bagi.xsemestinye bile birhday jer bg.bukan bday die pn, leh bg gak kan.hihi.

btw,thanx sangat2 sb spend mase same2 td.bday tahun ni terkena pd hari cuti lak.klu hari bekerja, xkuar dah kot.hihihi..luv u..;-*

No comments:

Post a Comment