Thursday 22 September 2011

Terengganu sudaaaa...

xsangke.pejam celik..pejam celik.da sampai trengganu da aku rupenye.korang bayangkan.selama 5 ari aku kat sabah, 5 kali la aku nek flight.huhu.nk muntah darah aku nek flight.xcmpur ngan nek teksi ag tu.flight aku dr kt-kl.kl-tawau.tawau-kk.kk-kl n kl-kt.giler nk muntah nek flight.naseb bek nek flight yg laen2.klu x,pramugari n pramugara tu pun nek muak tgk muke kitorang.

erm,pegi sane xde la sronok sgt.byk yg saket ati dari berseronok2.yerla,pegi atas urusan keje.pegi lak pertengahan bulan.so,paham2 ler.gaji bulan lepas da nk abes da.xsyok sb xleh membeli.pegi sabah pn bukan nye slalu.1st time jejak kaki kat sabah.tu pn umo aku da 24 taun da.sblm ni ade la pegi oversea.eh,silap.over the sea.haha.aku p indonesia.mase tu umo aku 19taun.berdua dgn along aku jer.btol2 mcm katun.xtau nk wat cmne kat airport tu.check in ag.check luggage ag.tunggu nk boarding ag.haih.tp,xpe la.sekurang2 nye dapat la aku pengalaman nek flight.huhu.

ok,semalam sampai trengganu pukul 9.30pm (lebih kureng laa..)banyak menda aku bercerita ngan along aku.aku n along bleh lak ketawa n mengilai tengah2 malam.naseb bek jiran xketuk pintu umah aku jer.yerla,mintak zip mulut.haha.sian korang dapat jiran yg bengong cam kami.kan..kan..haha

banyak menda aku cite kat along aku semalam.nk tau ape?nti la aku story.next post k..td masuk opis.tgk kak aida moody jer.si faizal lg la kesian.kna marah ngan kak aida dr pg smpai petang.sian die.hmm..2 la faizal,len kali bile kak aida suh wat kje tu,buat trus la.xyah tangguh2.ko 2 bukannye xreti nk wat kje.reti jer.pasni blaja dengar ckp n bile dapat arahan tu trus buat.jgn nk tunggu besok2.bertindak mengikut arahan.huhu.

ok,lantak diorang la.2 diorang punye pasal.tp,td sian tgk faizal.cam xmenyempat jer wat kje.aku tolong2 la die sket.mne2 yg aku rase leh tolong.huhu..erm,td dpt jumpe bf aku.haha.da lame xnampak btg idong die.td jumpe, sembang2, ilang la sket.drp sgt3 rindu.da jadik sgt2 rindu jer.haha.gatai.welkkk..;-p

p/s:kak aida-supervisor aku, faizal-pegawai HEP a.k.a anak buah kak aida

No comments:

Post a Comment