Saturday 12 March 2011

Aku hate but i need u...Huhu..;"(

Huhu..Ape yg korang pk kan nih?

Hmm..Act aku da bosan da..Aku bosan...Kadang2 rase fedup pn ade gk..Nk g cari yg len jer..nk g survey yg len lak.kadang2 aku rase aku diperhambakan jer.sume menda kena wat.bukan aku nk ckp yg aku xikhlas.aku ikhlas jer.cumenyer aku rase ape yg aku dapat xsetimpal ngan ape yg aku da wat.

aku nk cari yg len tp aku sygkan member2 aku yg len.(bf aku? hmmm..lg aku syg..huhu..)..bukan nyer senang nk memulakan persahabatan. myb aku nyer rezeki msih kat sini kot.erm..yer..myb aku kena kuat lg..(kena amik supplement lerrrr......kasi tmbh energy...huhu)

da lame xg wat checkup...asik rase nk pitam jer..xsempat nk g check,asik keje jer...bdn da penat sgt2..tkanan darah trun jer..lembik sgt2 dah rasenyer..(2la, org suh exercise xmo...joging pn mlas..huhu..)

kan best kalu duk umah, goyang2 kaki, duit masyuk..huhu (berangan jer la..)..but, even aku penat giler, mber2 stil ader...mak aku...adik2 aku...alwaz make me laugh.hepy.n..bf aku ade....huhu........welllkkkkk......;"P

No comments:

Post a Comment