Sunday 20 March 2011

Hate dis situation..;(

Xsuke..Xsuke..Xsuke..
Nape la aku g tanyer soklan tuh kat die..Xsangke lak aku leh jeles sampai camni..Serta merta mood aku ilang.Bukan nyer ape, aku juz nk tau jer.samada die stil contact ke x ngan ex gurl die.asal nyer aku xkesah sgt.

bese la, kawan2 pas clash.tp, aku rase len mcm jer.aku dapat rasekan yg die stil ade prasaan ngan ex gurl die.xtau la.diorang clash pn, bkn sb die yg mitak.tp, ex die yg mitak.kapel lak dah 2 taun.tp, ngan aku? baru 2 minggu.jauh sgt bezanya.diorang da kenal lame.aku? baru nk kenal2.

hish.lam byk2 perasaan, perasaan ni la yg wat aku paling rimas.hoh..........!!!!!!!!

1 comment:

  1. huhu.abg dah xde ape2 dah ngn dier.psl hati n perasaan,abg mmg da xde ati ngn die.syg sndiri pnh ckp,kene percaye kat org kan.syg xpercaye kat abg ker?abg mmg da buang jauh perasaan abg ngn die.lgpn abg dah ade syg skrng nie.xde sbb nak kene ade org len..:(

    ReplyDelete