Monday 7 March 2011

Sian die, kena ragging....:"P

Jahat ker? Haha..Xde la..Mane de jahat..Aku juz nk uji die jer...Btl atau x, die suke kat aku...Tp, bile igt2 alik kisah semalam, mmg klaka...Sian die...Merah padam muke..(Aku pun same gak...) Pura2 wat muke slumber depan die..Padahal, lam ati aku, Tuhan jer yg tau...Brani sih die nih...;") Xsangke die leh brani nk confess depan2 aku...

Sblm die confess ngan aku depan2 die da confess da lam chat FB..Cumenyer aku xbape nk caye..Erm, act bkn xcaye cume nk test die jer..Kalu btl2 suke kat aku, tunjukkan kejantanan ko..Haha..;"P

Esoknyer, die btl2 confess depan aku..Siap tunggu aku kat bawah ag...Die xnapak aku turun kot..Die call opis..Almaklum la,die xde no phone aku..Die xmintak,sape suh..Huhu..Kan da kntoi da ngan Kak Zu...Xsempat nk confess da kantoi da...

Tp kan, mmg suke tgk die gelabah semalam...Klu ikutkan ati aku,nk gelak jer kuat2..Tp, aku still leh jg tatasusila aku depan die..2 pasal aku leh wat muke toye jer..Haha...

Time aku dengar die story2 tuh, tetiber jer aku ter pk...Hmm, ape kate aku mintak die request relationship lam FB..Kalau aku approve request tuh, mksudnyer aku trime la die as my bf...(Padahal mase aku mintak die request tuh, aku mmg nk trime jer die...Tp, tetiber jer terpk nk ragging die lg skali..Haha..Awex jaat...)

Ala, nk tgk jer..Sanggup ke x.....Anyway..Sory tau...Syg juz nk test jer...Abg jgn mara.......Wellkkk...;"P

N nk gtau satu menda...Syg ni unpredictable...Jgn nk buat sebarang andaian sb syg ni sukar tuk diandaikan......Huhu.......Luv u.;-*

No comments:

Post a Comment