Thursday 24 March 2011

Thanx dear.;"))

Semalam, die mintak aku tmankan die g makan.lapa katenyer..huhu..sampai jer kat kedai tuh, aku ade la ternampak sorang awex nih..die jalan ngan sorang laki.pakwe die kot..aku tenung jer muke die...aku rase cam kenal jer muke die...sape ek..lame gak ar  aku tilik muke die...sah..! aku mmg tau muke pmpuan tuh..muke die cam miss anonymous (xtau la btl ke x aku eja name nih). ex gurl bf aku ar...

Aku gtau kat bf aku.tp, die ckp aku ni pk mcm2.bukan2..die pn xcam muke pmpuan tuh.len benor ngan muke ex gurl die.erm..wuteva...;"P

sambil2 makan, kitorang sembang.Lame gak la kitorang sembang..(Padahal sembang sb tgu ujan berenti..Giler lebat ujan semalam).Even, kadang2 aku xbape paham ape yg die ckp (Yerla,die 2 bapak network..), tp, aku sonok dengar die bercerita..Suke dengar die membebel..Huhu..;"P Ade jer menda yg die nk cite.yerla,org byk experience kan..aku lak,mne de experience sgt.huhu..kuar dari trengganu pn x..huhu..

lam kul 7, kitorang gerak balik.ujan xbenti gak.tp, xde la lebat sgt.cumenyer, kalu redah tuh basah la jgk..huh..sejuk giler.menggigil aku....

die tgk aku da len mcm da menggigil kot..die bukak die nyer jacket..hoh..sejuk2 pn bukak jacket ker..pelik ar die nih..rupernyer die nk kasi aku daaaa.........die kasi camtu jer..bukan nyer nk pakaikan aku ke..ape ke.......huhu....(lebih2 lak aku nih..xde nyer die nk wat camtu..)..act ni jer point aku..haha..tp, terlebih cite la..panjang mukadimah dari ape yg aku nk sampaikan..haha...

td, aku kasi jacket 2 balik kat die..ade la aku selitkan satu kertas lam poket jacket die tuh..xtau la die perasan ke x..or maybe, die buang jer kot kertas tuh.xpun, die basuh jaket 2 skali ngan kertas yg aku kasi tu kot..erm...act kertas tu xde ape pn, juz nk ucap time kaseh jer even aku da ucap sendiri da kat die td...

thanx dear..even xsampai sebulan, rase bahagia, dihargai n rase disayangi sgt..luv u...Shahar Darxness...

No comments:

Post a Comment