Monday 28 March 2011

Aku@Derma Darah..;"))

Arini opis aku ade la wat kempen derma darah arini.n aku antara penderma yg berjaya (even aku xlayak pn sebenarnye).kalu nk diikutkan syarat berat minimum 45kg.tp, aku yg xcukup berat ni pun, leh gak menderma.atas alasan, aku pernah menderma sebelum ni. dah dktor ckp bleh derma kan.aku pn derma ler. yerla, bile ag nk buat amal kan.

yg wat aku nk derma sgt 2 sb bf aku pun derma gak..haha..die pn bukan nye berat sgt pn.lebih 2kg je dr aku.kalu die leh derma, aku pun leh derma gak.haha..xleh kasi die jer yg beramal..aku pn nk beramal gk.;"P

huh..yg wat aku seram time nk derma ni, lepas timbang berat.die check jenis darah..waaaaaa..mau jer aku jerit kuat2 td.lebam jari aku.saket woooooooo...cucuk jari aku..tp, yerla..pmpuan kan.jerit slow jer la..haha..terkejut..

dktor tye samada aku da mkn ke blum.aku ckp aku xmakan ag..terpakse la aku mkn dulu.(terpakse ker? haha..)nti xpasal2 aku pitam lak.huhu.die temankan aku mkn skali.yerla, org tu da selesai menderma..sengaja nk tkutkan aku.eley, ni bkn pertama kali org menderma la.da 2x..hehe..da rase da..(padahal, hati berdebar giler...)

time nurse nk cucuk jarum 2 aku da nk nanges da..gabra jer..yer la..jarum 2 bapak besar..besar dari jari kelingking aku ag kot (ok, da melampau da ni perumpamaan aku ni).ouch..terjerit sket..huhu..sket jer..:P

Muke ketat je...:P


selesai derma, tetibe pusing..aii, siap napak UFO ag atas kepala.pusing punyer pasal..lame gk aku duk kat bed tuh..member kasi air milo.baru jer nk minum, org hspital 2 ckp jgn minum aer tuh.die kasi aer laen.

org hospital: nah, minum aer ni
aku: nape ngan aer milo ni?
org hospital: minum aer ni la.sy da jampi da td..
aku: haha...
org hospital: minum aer ni..tuk org yg pening2 cam awak ni..
aku: huhu

pening2 pn, best gak.ramai yg temankan.n yg best skli, die ade temankan aku.huhu..sonok menderma kali ni..;"P gataiiiii...skali skale gatai xpe kan......salah ke? hahahaha........

2 comments:

  1. hihihi.len kali leh derma lagi la ek..:p

    ReplyDelete
  2. huhu..xtau la leh derma ke x..timbang smula la..huhu

    ReplyDelete