Friday, 4 March 2011

Terserempak ker??????

Ari ni adalah ari xmenjadi sedunia aku...Buat WIM xsiap2....Nk bayar moto, opis ttup...(Dah la da lwt da ni...Nk kena byr kompaun ag ke aku bln nih..Huhu...)...

Tp, bukan sume tuh yg aku nk cite...huhu....

Td pg, aku g mydin...G beli brg....Lalu je kat pintu masuk tuh, aku napak sorang mamat nih...Mcm kenal...Aku tgk ler die...Huh...Tetibe aku ilang mood nk soping....Mamat mangkuk nih upernyer.....Ahhhhhh.....Wat xnapak jer...Lalu jer......Wat muke toye...

Kul 4.30ptg (Lebih kureng laaaa...) aku g Mydin lg skali..Tp, bukan nk beli barang...G karoke.....Lepas tensen..(Yerla,wat WIM xsiap2...Xreti...Saket kpale pk...Tensen aaaaa.........) Kul 6 baru alik...Huhu..Puas ati, lepas tensen...(Yerla, nk masuk Mentor dah xdapat..Haha...)..Time aku nk alik tuh, tetibe trserempak ngan 'die' ag...Hoh....Mcm xde org len jer yg aku akn serempak..Ngn mamat nih jugak....

Die lalu depan aku.....Die pandang aku.......(Boleh pandang2..Jgn pegang2......Duduk renggang2..Bertambah sayang.........Lalalala....Terngiang2 lagu tuh kat tinge aku...Huhu...)....Die senyum..........;") Aku pn senyum alik..........;")) Hmmmmm.........tp, nape aku senyum kat die ek?? Aku kan menci die.........Menci giler......!!! Menciii..Menciii..........Hoho.......:"( Arggghhhhhh...Its ok...Ko n aku dah xde pape dah...Ko dah dapat ape yg ko nak..Ko pn dah bahagie ngan idup ko skang kn.........Aku syum 2 bukan sb aku suke kat ko balik..Tp, aku sedekah senyum aku tuh kat ko....Sb, aku rase idup aku lbh baek skang nih....Hanya kerana aku dah xbersama ko lg.....& aku arap, kite xakan bersama lg.....huhu..........Naeb bek arwah ayah aku xtrime ko bulat2 time ko masuk minang aku dulu kan...........Gelojoh..............!!!!

Wateva..........!!! I luv my life now n i will never look back anymore......Da time that we have been tgther b4.......U n me............Never..............Never...........!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a comment