Thursday 2 June 2011

Akhirnya...

hmm..akhirnya..pertama kali aku n bf aku gado.semalam.1/6/2011.act xde la gado sgt.aku je yg merajuk.sehari aku xcakap ngan die.pandang die pn x..ni kan nk senyum kat die.sb mrajuk punye pasal,aku xg masuk pn bilik die.asal aku print jer,aku mitak khaty yang amikkan.huhu.
aku xdapat ucapan gud morning pn dari die semalam.hmm..lg wat aku nk merajuk.kul 11 lebih baru la aku dapat mesej dari die,die mitak maaf.ajak lunch same2.aku tolak.aku ckp xde mood.kul 12 lebih, die mesej ag.ajak lunch skali ag.aku tolak ag.die ajak mkn petang lak.aku pn tolak gk.
hmm, dekat kul 6 pm die mesej aku ag.mitak maaf ag.sian lak aku ngan die.xsampai ati lak aku nk merajuk lame2.xde la.aku xmarah pn.aku juz geram ngan die. naseb bek aku xgigit jer die tu..huhu..sb ape aku geram?xmo la cite.biar aku n die jer yg tau.
semalam saket gile kepala.(yerla,da nangeh semalaman.last2 tertido.huhu)sian aku kan..;"p xpasal2 bangun pg kepala ting tong.keje lak berlambak.lg wat kepala aku maken saket.
hmm..anyway,sory ye bang.syg bkn nk merajuk sgt pn.cume xmo bercakap jer.sb da geram sgt.kang klu bercakap,xpasal2 menangeh lagi skali.huhu.

No comments:

Post a Comment