Thursday 28 April 2011

Minggu tensen+penat+nangeh sedunia..

korang tau arini ari ape? ari khamis ye..haha..utk org2 yg keje kat pantai timur,esok da cuti wei.ahad ni cuti ag.labour day..huhu..
arini aku g keje ngan mate yg mengantuk giler.kepala lak pening2 jer.nk kate pregnant,mustahil.aku dara k.haha..! tetibe jer pusing jer kepala.start masuk keje sampai balik keje.td g keje.bawak moto.kepala ting tong..nyaris2 tertdo time bawak moto.huih.rase cam sempat bermimpi jer atas moto td..huhu..ok,tu tipu.berangan jer yg lebih.;"p (igt die kot..heee..;"))

aku rase letih gile arini.letih yg teramat.da lembik.cam baru pas kna blasah jer.saket badan.kepala pusing.makan pn xlarat.mcm org malas mkn tp,kna pakse makan.huhu..aku nk mintak cuti or mc xsampai ati.bulan ni aje aku da cuti 3kali.uhuhu..
semalam wat vto.stil xsiap.terlalu penat ngan vto kot.

td aku nk siapkan sket ag vto aku.xtau nak wat camne.tye kak na.then ade la sorang tenaga pengajar vto ni.siap sound aku.aku xigt pe yg die ajar.speechless.aku blah bodo jer.terasa ati.aku xtau,aku tanye,bile tanye ko sound aku lak.ape jenis pengajar ko ni..?
kak na cari aku.kak na duk usap2 aku.pujuk2 aku.huhu..terharu sih..tetibe jer kuar air mate.huhu.menangeh skali ag depan kak na.td mmg btol2 menangeh ar.lepas tensen.1 pangai aku.klu aku terasa ati,jgn tegur aku.nti kuar ngan sendiri air mate..senang nangeh..:"p aku try siapkan vto.tp,ni lak yg jadi..

wimm jer yg xsiap ag.npe la lembab ngat bab wim nih.huih..! xpe,sok try wat ag..;"))

2 comments:

  1. k.myraaaaaaaa.....ja lpa k.myra pun ada blog op hehehe...

    ReplyDelete
  2. hihi..blog tuk diri sendiri jer..lepas geram n lepas tensen..huhu..

    ReplyDelete