Sunday 19 June 2011

Father's Day / Engagement day..;"P

2 tajuk skali aku post kali ni..haha..org trengganu ckp skali arung..jimat mase,jimat ruang blog aku n jimat idea.haha..

19/6/2011.arini ari bapa.aku nk wish hepy father's day pd sume lelaki yang da bergelar ayah, bapa,daddy,abah,abi n sbgnye la.or bleh gk nk wish awal2 pd bakal bapa.;-)

seronok kan klu dapat sambut hari bapa dengan ayah masing2 kan.aku?erm..xde.arwah da pegi.setaun yg lalu.27/3/2010 .aku rase seolah2 ayah baru pegi tinggalkan kami.tp,xpe.aku redha.aku trime takdir bahawa aku da xde ayah.aku adalah anak yatim.al-fatihah buat ayah......



ok,skarang ni aku ngah sibuk merancang tuk bulan 1 taun depan.disebabkan kesibukan aku yg melampau minggu ni,aku masih xsempat bgtau pakcik2 n makcik2 aku sal pertukaran status aku taun depan.tarikh nye aku n darxness da decide.(act stuju ngan tarikh pilihan akak bf aku.tarikhnye cantik..;")) da seminggu da,kami decide tarikh tu.tp,masih belum maklum ag.akak die da wat mcm2 planning da.aku?bru perbincangan kecik antara aku,mak n along.xleh nk bincang lebih2 lg.mase sgt2 terhad bg aku.

"kalau la,arwah ayah aku masih ade..xde la aku rase sesukar ni...terkapai2..mesti da siap da perancangan tuk bulan 1 tu.silap2 bukan bulan 1 pn.taun ni gak kot berlangsungnye..huhu..hmmm..." haish..setan ni...bleh x,jgn hasut aku."xleh ckp ~KALAU~..xleh..seolah2 aku xredha ngan pemergian arwah ayah aku..

alhamdulillah..setakat ni xde yang menghalang hubungan aku n darxness.nenek aku yg sebelum ni begitu hebat menghalang (haih,ayat xtahan..!), da xde dalih da.along aku epy jer.n adik2 mak aku sume setuju.family sebelah darxness pn xde yg halang relationship aku n darxness.hope sumenye berjalan ngan lancar.even,kadang2 de gak tergado2 manje ngan darxness.haha.arap2 xde la yang menghalang.insyaAllah.

No comments:

Post a Comment