Sunday 5 June 2011

Percaya padaku

Macam bese la.klu da kapel ngan seseorang tu, semestinye kite nk kan hubungan tu menjadi.means that nk kan hubungan tu sampai ke jinjang pelamin.bukan stakat sampai jinjang pelamin jer,tp sampai akhir hayat.kan.kan..
sebelum ni aku kapel2 pn sume nye berharap nk sampai jinjang pelamin.tp,sume janji 2 hanya tinggal janji.bile org tersayang da janji macam tu,semestinye aku percaya.percaya bahawa die mmg btul2 inginkan aku.perlukan aku.nk aku jadi halal untuk die.n aku sbg perempuan yang da cukup umo semestinye nk kan org yang betul2 serius dalam relationship.klu stakat nk berkapel bertaun2 tp,xtau hala tuju,baek blahhh...!!!!!
aku xtau la sape yg slah.mungkin salah aku jugak kot.aku da pernah kapel ngan macam2 laki.sumenye janjikan menda yg same.aku xtau la,myb aku nye perangai,mudah bosan ngan suatu perhubungan.
tp,utk umo aku yang skang ni,aku perlu n wajib tinggalkan pangai buruk tuh.kna ubah da.n now i'm trying 2 leave dat perangai buruk.huhu.n skang ni aku juz pk kan mase depan aku jer.aku betul2 nk relationship aku n dia tidak jadi seperti relationship aku sebelum2 nih.biar la yang lepas 2 jadi kenangan aku jer.believe me..;")

~semalam aku de post kat status fb aku."ape korang akan wat klu da bosan ngan pasangan korang."die terasa.die igt aku da bosan ngan die.hmm..act aku terbace status org len kat fb..n tetibe aku teringat kesah2 aku dulu.cerita zaman mude2 dolu.skang ni da xmude da.juz teringat jer..sorry, klu kenangan syg buat abg riso..~

No comments:

Post a Comment