Friday 12 August 2011

Berangan itu perlu

Best berangan kan?aku slalu berangan.nk jadik org kaye.banyak duit.umah besar.kete bsar.laki besar.haha.!yg laki besar tu tipu.!
ok,berangan,berangan gk.pastu?usaha la nk dapatkan pulak.aku penah mention angan2 aku kat lam blog ni.antaranya:
1)nk beli kete sebelum atau pd 25taun
2)kawen sebelum atau pd umo 26taun

tu antara angan2 aku.ok,nk beli kete.aku memang nk beli kete sblm aku berumur 25.skang aku da 24taun.taun depan da 25taun.lg 4bulan da nk masuk taun depan (2012).sempat ke aku nk beli kete lam mase 4 bulan ag ni?erm,aku tau,xsempat.bulan 1 2012 nk tunang.duit gak tu.tp,klu aku beli gk kete lam mase 4 bulan ni.jgn korang terkejut lak ye.hihi.tp,bukan kete besar la.start ngn kete kecik dulu.ye x?

kawen sblm umo 26taun.maksudnye aku de mase kurang 2taun ag tuk pegang title single.taun depan nk tunang.but,stil single k.cume da ditanda.atau,da di chopp.hihi.2 perancangan jer.sumenye terpulang pd jodoh, mase n takdir.kalu tgk dari sudut duit,mmg aku rase aku kna tunda dulu sal perkahwinan.kalau tgk dari sudut perasaan,aku rase xsampai umo 26taun,aku da kawen.kalau nk tgk dari segi sedia atau xsedia,aku rase aku akan dapat ape yg aku harapkan iaitu kawen pd 26taun.kalau skarang,xleh kawen ag,sb blum 100% sedia.umo 26taun,kompem da sedia.haha.!

bg aku.setiap ape yg kite angankan pasti ade sebabnye.pasti ade jalan utk mendapatkannya kan.jd,aku da berikrar (ceh!) nk dapat gk 2 menda yg aku mention kat atas tu.cumenye yg jd persoalan skang ni,cpat atau lambat jer.;-)

No comments:

Post a Comment