Saturday 27 August 2011

Berbuka Puasa 1432H/2011M


Alhamdulillah, arini da masuk 28 Ramadhan.dan insyaAllah lagi sehari kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri.utk kaum2 lelaki, korang da pose 28 ari da.tp, aku?since aku 14 taun, pose aku xpenah penuh.huhu.aku ingat taun ni aku nye pose penuh.last2 tinggal gak.tp,normal la tu.cumenye,nk ganti tu yang liat sket tuh.slagi xmasuk bulan Syaaban, slagi tu la aku xqada'.huhu.truk tul kan.hii.

ok,baru ni aku de la bawak bf aku berbuka ngan family aku.2pun,naseb bek aku xde ape2 event.yerla,ujung2 pose ni ade2 jer org jemput berbuka n majlis untuk anak yatim.yerla,aku ni da xde ayah.best kan klu ayah still ade.ni pn taun kedua aku n family berpuasa tnpa ayh.xsonok.even family slalu hepy2 tp 2 cume utk mengaburi kesedihan n kerinduan pd arwah ayh jer.n bg aku,yg pergi xkan kembali.xde guna kami nk meratapi or menyesali pemergian arwah ayah.kami redha.kami yg masih hidup perlu teruskn hidup n perjuangan kami masih panjang.InsyaAllah sekiranya Allah masih memberi peluang kpd kami untuk trus sujud kepadaNya.

24hb Ogos 2011 bersamaan 24 Ramadhan.da nak abeh pose bru la dapat ajak si dia berbuka same2.bukan berdua k.skali ngan family aku.kat umah aku je.xdenye nk berbuka kat luar.klu kat luar pn,xmenjadi.ade majlis buke pose n solat terawih kat showme 23hb,die lak xdatang.igtkan die dtg.klu ikutkan ati nk je aku berbuke pose ngan die.sian gak.duk jauh dr family.slalu moody time nk bukak pose.yerla, bukak sorang2 mne xsedih.huhu.

hmm.td aku baru dpt bace post die sal berbuke pose.aku xtau la,mybe aku yg lambat bace.or,mmg laptop or internet yg sengal.xleh nk bukak blog die.kejap2 jer bleh bukak.then, stopped.disebabkan aku ni nk sgt bace entry die,aku print screen jer.leh gk bce gune m/o word.huhu.even xbape feel bc dr blog, at least aku tau pe yg die tulis.sonok jer time2 duk matrik,msu n ciast.lam byk2 taun,taun ni yg xbest skali.huhu.(tahun semasa dia bersama aku).bukak sorang2.sblm ni de la bukak pose ngan kawan2.n ex gf die.huhu..sonok de gf yg leh ajak kuar same2 kan.aku?xde bukak pose mcm die n ex gf die sblm ni.xbest bile ade aku taun ni kan..ok la,da xmo truskan.krang maken merepek lak.full stop.

No comments:

Post a Comment