Friday 19 August 2011

Itu Kamu

ramai wanita yang menginginkan seorang lelaki yang kacak, handsome,berduit, berpangkat, ade kete besar, ade rumah besar.termasuk aku.yer.aku pun nak kan lelaki seperti tu.

aku nak kan seorang lelaki yang romantik.ambik berat.pandai memujuk.pandai ambik ati aku.boleh menenangkan aku di kala aku kesedihan.ada setiap kali aku memerlukan. ya.aku perlukan lelaki itu.

skarang aku da dapat lelaki yang aku perlukan dan mahukan. tapi, bukan seperti yang aku nyatakan seperti di atas.dia xkacak sangat.dia xromantik sangat.dia xkaya sangat.dia xde rumah besar.dia xde kete besar.dia x berpangkat tinggi.dia xberduit sangat.ITULAH KAMU..namun, aku bahagia ada dia.dan sekarang aku sedar, aku sebenarnya xperlukan pangkat, kekayaan, rumah besar, kete besar, hensem, terlalu romantik.

aku hanya nak dia sayangkan aku sepertimana aku sayangkan dia.aku nak dia slalu ambik berat sepertimana aku risaukan dia di saat dia sakit.aku nak dia selalu ingatkan aku sepertimana aku slalu rindukan dia.dan aku nak kan dia jadikan aku isteri nya sepertimana aku mahukan dia menjadi suamiku.semoga hubungan yang kita jalin selama hampir 6bulan ini akan berakhir dijinjang pelamin.InsyaAllah.

p/s:miss him..;-)

No comments:

Post a Comment