Tuesday, 30 August 2011

Lebaran pertama 2011

Semalam, 30.8.2011 merupakan sambutan hari raya aidilfitri 2011. same macam aku penah ckp sebelum ni.mmg btol2 xde feel raye da.semalam 2 juz tuk cukup syarat jer.org hepi, aku hepi.org len jalan2 raye, aku pn jlan2 raye.org len mkn kuih raye,aku pn mkn kuih raye.org len dpt duit raye,aku bg duit raye.haha.semalam demam selsema.ubat xmkn.rehat pn x.yela,raye.rugi la klu org len beraya,kite duk kat umah jer.huh.rugi woo.

semalam mmg membosankan.nk beraya ngan pakwe,pakwe xde sini lak.nk beraya umah kawan,xkn nk beraya raye pertama lak.nk beraya kat kuantan,kete lak xde.xkan aku nk beraya nek bus.so,tau pe yg aku wat semalam?mmg btol2 menghilangkan bosan tul.meh2..tgk btol2 ape yg aku n da geng wat semalam..

Senget!

Cube tgk pe yg de ,at atas pokok tuh!

My gedik's siblings

My 'kembar'

Nak muntah x?haha

Totally spies

2 3 ikan puyu.pura2 control ayu..haha



Org len sibuk bergambo.aku sibuk ckp talipon.bisnes berjuta2.(ish,tolong kaver duduk sket!)

aku xtau nape muke jadik camtu.haish..!

Haa..ni la yg aku wat semalam.amik gambo yg ntah pape.ilang bosan.xcaye?korang leh try tuk raye kedua ni.haha!adik bradik sengal.ni la jadik nye.hihi..ni baru skit jer gambonye.byk ag.tp,xsenonoh.xsewai tuk dijadikan tontonan umum.haha..

anyway,aku nk ucap selamat hari raya.maaf zahir batin kepada semua yang mengenali aku.aku nk mintak maaf jugak klu aku ade terlaser ke,terover gurau ke,or tergedix ngan korang ker.(setakat ni xde gedix ag rasenye).n xlupe,nk ucapkan terima kasih kat darxness aku.sb da byk bertahan ngan pangai aku yg sengal ni.(korang leh tengok kesengalan aku spt gambar2 aku kat atas).n sory klu syg de saketkan ati abg.slalu wat abg runsing ke.or degil sgt ngan abg ke.sory k.0-0.pas abeh raye ni, wat ag.hihi.xde la.semoga lebaran taun ni memberi lebih kebahagiaan daripada taun2 yg sebelumnya.

No comments:

Post a comment