Sunday 29 January 2012

Dugaan Berdarah Manis

Worang cakap...worang cakap la kan..bile kite da berdarah manis ni, banyak dugaan nye..betol ke?ok, since aku da berdarah manis ni, sikit2 la terasa dugaannye.aku xtau la ape yg terjadi kat aku sepanjang seminggu aku jadi tunang die ni bleh dikategorikan sebagai dugaan ke x..

ok, 21/1/2012 rasmi la aku jadi tunang kepada my incik shahar.baru ag.maknenye, manis sangat ag darah aku..haha.mcm yg aku penah story sblm ni.aku kenal die kat opis aku.kapel pn time kitorang sbg opismate.da tunang pn, stil opismate.cumenye, aku da bercuti 3bln time kitorg bertunang.ni pun ade belen 2bln ag mc aku.xtau la, mybe smbung ag mc.huhu.

1. die da anto notis resign.3months notice. last 22/4/2012.aku sndiri pn xtau la aku sempat masuk kje balik ke x.last mc aku 20/3/2012.tp, instinct aku ckp, doctor akn smbung ag mc aku.huhu.tu instinct aku la.bese nye instinct aku btol.tp, mtk2 kali ni xbetol.hmm.aku penah ckp aku xcaye dgn PJJ.ok, percintaan/perhubungan jarak jauh.aku xcaye n aku xsuke.even, skrg ni duk dekat pon, bknnye slalu jumpe pon.nk ngedate jauh skali.tp, at least, aku bertenang sket.

2. tekel menekel.aku pndekkan jer la bab ni.snang cite, maken rmai yg nk dekat ngan aku.klu pmpuan aku xkesah sgt.ok, smlm ade pengakuan brani mati dr sorg pempamer ni. 'Aku suka kat kau'.teringat kat tunang aku.time mule2 die confess.huhu.ade gk jumpe ngan boys yg penah tekel dulu.aiseh! naseb bek de amir.promote kat org2 tu yg aku da bertunang.huhu.

okeh,aku rase klu ubah pangai aku, yg suke pk yang bukan2, die nk kje kt sabah pn xpe.janji, same2 jage perasaan psangan masing2.yg bab tekel2 ni..hmm.masing2 kna pndai jg diri.igt skit, kite ni da nk kawen.xmo curang2 k.n aku slalu pesan kat die, jgn noty2.tp, die xde lak pesan kat aku, jgn noty2.means aku leh la noty2 kan.haha.okey..tidak! aku xnoty.

No comments:

Post a Comment