Friday 6 January 2012

2 weeks to go

waa..lagi 2minggu rupenye.cepat beno mase berjalan ek.tp, nape aku rase macam maken xberdebo?haha..aku relax jer.erk,xde la relax sangat.da penat da excited. da letih bertungkus lumus wat preparation.preparation yg agak lame.6bulan kot.hihi.prepare sket2..aku pecah rekod, org yang pertama dalam family aku, merasa pertunangan..hahahahaha.(xtermasuk ngan abg andy n kak ida.sb g sbg tetamu, bukan sbg tuan rumah..)

ala, bertunang jer pun.bukan nye kawen sampai nk berarak satu kampung.panggil yang dekat2 jer.nanti, klu ramai sangat, jangan terkejut k..bukan nk heboh pasal menda ni, tp mmg da sedare yang ramai.2 pun ade banyak ag yang xdatang.almaklum, sedare i ramai kat oversea.erk, silap..over the sea..ngeh ngeh..well, tunggu jer la nanti. sket jer pun.yang terdekat jer.n, pasni kna bekerja keras tuk kawen lak...yeay..!!! :-D

wat simple2 jer.yg xajak tu sori la ye.nanti kawen aku ajak k.aku ajak sume.xkan ade yang tercicir punye..hikhik..lgpun korang nk tgk ape.xde ape pn tunang ni.lain la artis.lawo.aku ni xlawo, jd xseswai tuk tontonan..huhu.

No comments:

Post a Comment