Monday 23 January 2012

Unpredictable

Semalam, pas hepy2 kat batu buruk.after insiden kat batu buruk tu, aku terus balik rumah.on laptop.sambil baring2.syok giler jer.baru la rase ade life pas eksiden tu.huhu.da lame rasenye xhepy2 cam semalam.chatting ngan tunang kite.rindu die.wee...ok, da gatal da..kejap jer chat.yerla, da lewat mlm da bru chat ngan die.sok die kje lak.hmm, org laen,company laen cuti tp,company aku kje lak.huhu..mmg company contoh tol..

tgh epy2, tibe2 lak mood berubah.aku xtau nape.ok, tipu.die da anto surat resign.aku tau, die dpt byk offer kje laen.tp, byk yg jauh2 jer.xde ke yg dekat2 jer?hmm, xpe,mybe skill die xdiperlukan kat terengganu tp, tersangat la byk diperlukan kat KL.aku trime klu da kat situ rezeki die.n aku kna blaja tuk jauh2 sket dr die.hmm, tp rsenye tu bkn sb2 utama aku berubah mood.ok, da bercelaru jer.da xleh nk pk da.terus off laptop, masuk bilik, tutup lampu, tarik selimut, peluk bantal & tido..

--------
kna blajar ubah prangai2 pelik aku.
1.pk yang bukan2
2.ubah mood secara tibe2
3.diamkan diri klu de masalah
4.slalu buat si dia risau
5.xreply mesej, xangkat phone klu tengah serabut or jeles.
6.cengeng..:"(
7.suke merajuk n xpandai memujuk


hmm, byk gk kna ubah ni.n paling2 n tersangat la perlu diubah adalah aku sendiri.UNPREDICTABLE..maaf seandainya aku tak mampu utk mengubah semuanya.

No comments:

Post a Comment