Monday 30 January 2012

Kerana aku memilih kamu

aku bukan nk tunjuk2 or eksye2 pasal tunang aku. jauh skali nk agung2 kan tunang aku.aku cume nk berterima kasih kat die jer. tau nape aku bleh terima die sbg tunang and insyaAllah bakal jadi husband aku?

1. die degil. aku pon degil.same2 degil.tp, klu kitorang de slh phm, mesti die xtenang. n die la org yg slalu mengalah dgn aku.
2. die susah nk merajuk.aku plak kuat merajuk.menda yg remeh pn nk merajuk.truk kan.tp, die xreti sgt memujuk.same mcm aku.huhu.so, pndai2 la pjuk diri sndiri.
3. die penah jage aku time aku eksiden aritu.igtkan kna tinggal.yerla kan, sape ag yg nk klu da patah2, jahit sane, jahit sini.
4. die xpenah nk ambik kesempatan kat aku.xpenah nk sentuh aku sembarangan.pegang tangan pn xpenah.
5. mule2 die ajak aku kapel, da ckp pasal nk kawen dgn aku.agak terkejut, tp aku da npk die sgt serius dgn hubungan kami.
6. die agak pendiam.aku lak byk ckp.but, kadang2 die byk ckp.n kadang2 aku lak jd pendiam.
7. die penah npk aku selekeh.time kat hospital.xlarat ar aku nk berhias bagai.kan tgh saket.
8. die cool.aku lak gelabah.tp, sumtimes, bile die gelabah, lebih dr aku ag.haha.!
9. die kecik, aku pun kecik.tp, naseb bek die tinggi 2cm dr aku.hihi
10. die serius. aku childish sket.sabo jer la k.
11. aku penah nangeh depan die.n aku xrase malu langsung.haish! kna sabo ag k..:p

see.kami xsame dr sume aspek kan.ade gk perbezaan nye.tp kan, perbezaan tu la yg melengkapkan kami each other.org ckp, saling melengkapi. :)

No comments:

Post a Comment