Monday 23 January 2012

Insiden Buruk di Batu Buruk!

Semalam, g A&W..minum2 ngan kawan skolah rendah.hmm.xterlambat ag raseye klu nk berbaik2 n rapat2 balik ngan kawan2 skolah rendah dulu kan.da 13 tahun rupenye aku tinggalkan zaman kanak-kanak riang..eh, skrg ni, even aku da masuk 25, masih riang k.haha. jumpe ngan kak siti n kak aida..after minum2, g jalan2 n amik angin kat tepi pantai.lame giler xlepak kat tepi pantai cam semalam.kenyang mkn angin..:p pastu g mkn2 kat kuala ibai.then, g balik lepak kat pantai batu buruk.

seswai sgt, duk batu buruk, tibe2 ade insiden buruk! aku n kwn aku yg duk sblh driver tu bukak tingkap kete.tgh syok2 bercerita, tibe2 dtg sorg pmpuan yg xbape btol, mintak duit.aku da cuak da.nk tutup tingkap, tp, maken trbukak lak tingkap tu.haha.tangan da terketar2 da.yg xtahannye, aer mate aku kuar skali..haha..budus nye..! takut seh, mane la tau.kot2 de bawak pisau ke, parang ke, g cekiknye kwan aku tu, aku da ler xleh nk 'berlari-larian'.huhu..kawan aku yg duk blakang  da menyorok bawah kusyen da.huhu..naseb bek kawan aku yg duk kat bhgian driver tu cool jer.pmpuan xbtol tu mintak duit, die ckp xde.mintak die tutup tigkap, tp, die wat derk jer.naseb bek pas ckp xde duit, pmpuan tu trus blah..pastu, pe ag, idup enjin..zzzuuuppppp!!! blahhh...asik mampus jer kete..aku tanye, nape kete mampus? rupenye, kawan yg drive ni, tangan die, kepale lutut da terketar2..kahkah..punye la cool td, rupenye takut gak...hahahaha..then, terus balik umah.tgk2 jam da pkul 940pm..huhu..

moral of da story, jgn lepak2 kat tepi pntai time malam2, bukak tingkap luas2, siap bukak pintu ag n jgn terlalu fokus time bercerita n bergosip.tgk sekeliling k.n please be cool klu jumpe ngan org yg xbtol, macam kawan aku tu..haha..terbaeekkk..!!

2 comments:

  1. memang terbaik la ortg tu buat kite kejut..... smpai nompak.... dan lg org tu sengih tgk kite kejut gtu seme... doh la br lepas ckp hal hantu...kene2...haha

    ReplyDelete
  2. alabale sungguh..sabo jer la..len kali cari tmpt hk terang sket..bia napok lubang idong masing2.ni, duk tmpat gelap.napok gigi saje..hahaha!

    ReplyDelete