Friday 19 August 2011

Doakan kami

Doakan kami agar semuanya berjalan dengan lancar.sesungguhnya kami hanya merancang, Tuhan yang menentukan segalanya.

aku xnak perkara sama berulang kembali.cume ape yang membezakan dulu dan sekarang ialah aku lebih yakin utk bersama dengan dia.aku lebih bersedia untuk bersama dengan dia.

aku xnak hubungan aku dan dia sama dengan apa yang terjadi kepada tunang2 yang malang di luar sana.sebelum bertunang, semuanya manis.sanggup melakukan apa sahaja semata2 untuk menampakkan diri adalah yang terbaik.walaupun hakikatnya diri terpaksa untuk membahagiakan si dia.terpaksa berpura-pura ikhlas melakukan apa sahaja.

aku xminta kereta.aku xmintak rumah besar.aku xmintak sume tu.ok,da banyak kali da aku gtau menda yang same jer.bukan nk menampakkan yang aku ni baik sgt.bukan.langsung xbermaksud camtu.aku cume luahkan ape yang aku rasakan.kerana pd aku,harta bukan segala-galanya.aku cuma nak dia serahkan secebis hatinya kepada aku.aku hanya mahu merasakan cintanya.itu sahaja.bukan hanya untuk waktu ini.biarlah perasaan cinta itu kekal dan tidak luput dek masa.

Doakan kami..;-)

p/s:heran x?heran kan..jiwang jer..aku xpeduli..sb ni blog aku..haha.aku la pencipta blog ni.aku la penulis blog ni.aku la editor blog ni.jd,suke ati aku laaa..weeee..;-) AKU BAHAGIA...;-)

1 comment:

  1. aisey...xde button like lak...:p.InsyaAllah..abg pn doakan skali.xmo tunang n kawen bnyk kali.bior la skali.huhuhu

    ReplyDelete