Saturday 31 December 2011

01012012

1st post for 2012.yeah!da masuk tahun baru.happy new year untuk family aku, sedare2 aku, kawan tadika aku, kawan skolah rendah aku, kawan skolah menengah aku, kawan2 uitm dungun aku, bf aku (my incik sahar), family bf aku, colleague aku, bos aku (erk??), kawan pesbuk aku, kawan tagged aku, kawan friendster aku, students yg aku bawak tuk masuk blajo n sume students showme.aku sayang korang sume.

aku harap 2012 ni akan menjadikan aku lebih matang dan semoga perubahan2 yang bakal aku buat sengaja atau xsengaja adalah ke arah baik2 aje k.taun ni xleh noty2 sangat.pasal azam..hmm, bleh check post aku yg sebelum ni.sangat2 teruja bile da masuk taun 2012.Alhamdulillah, aku masih diberi peluang untuk bertamu di bumi Allah ni.(waa, puitis sih).

ok, seiring dengan masa yang semakin deras berlalu, usia pn maken meningkat.so, perangai n sikap pn mesti berjalan seiring dengan usia.ye x?hihi..da maken banyak da umo aku ek..kna jd maken bijak menguruskan hal rumah tangga..erk, ape kaitan?hahahaha..da maken kuat keterujaan aku nih..:p

to my incik sahar..awk tu da nk jadik ahli kluarga saye tau.pasni kna blaja cakap trengganu lak.bkn blaja jer.da kna start cakap ganu.hihi..lebiu...:-*

No comments:

Post a Comment