Wednesday 16 November 2011

dont read!!

da lumrah..yang dilarang tu la kite slalu buat kan.da cakap jangan bace,tp dibace jugak.aku da ckp, jgn bace, tp g bace gak.aku xsalah da.huhu.aku nk ingatkan, ini blog aku.jadi aku bleh crite ape2 jer kat blog aku. nanti da bace, jangan nyesal suda laaa...aku da kasi amaran k.

boring tahap cipan..life aku skarang ni da macam hape da.kejap aku rase bersemangat nk practice.nak cepat baek.nak cepat2 leh jalan.tp, kadang2 aku rase malas.tersangat2 la malas nk practice. alang2 aku update blog aku, aku bukak le blog darxness.da lame xhapdate log.sibuk kot.best jer org yg sibuk.sekurang2 nye ade la jugak menda yang diorang leh wat.uat ape yang disukai.sonok jer.aku rindu nk sibuk2 cam dulu.nak sangat.;-(

disebabkan aku tersangat la boring, aku belek2 la archive kat blog darxness.da lame gak die ni berblogging. aku jer yang baru nk berjinak2 nk berblog.n baru aku tau, aku puas bile berblog ni.sume menda aku leh cite lam blog.slagi xde yang cube kaco blog aku, slagi tu aku akan terus berblog.but, sumtimes, bukan sume aku leh cite lam blog.even, aku da anggap blog ni mcm diari aku.kadang2 ade gak perlu nya aku simpan jer dalam hati aku.jauh di sudut hati aku. di mana tiada siapa yang bleh tahu.selain aku dan Dia.

mungkin aku yang terlalu suke mencari2.mencari sesuatu yng xperlu dicari.bukan untuk mencari salah atau mencari penyebab dan alasan untuk mencetuskan pergaduhan antara aku dan dia.bukanlah untuk mencari koklusi cerita antara aku dan dia.tp, aku xmampu untuk menolak perasaan cemburu aku tika aku membaca statement ni:


darXness Saaayyaaaaanngggggggg anonymous!!!!!

xde edit k..yang ni ori, aku copy n paste daripada blog die.xyah cakap la tarikhnye bile.tp, mmg ketika dia sedang bahagia bersama dengan si 'dia'. aku bukan cemburu kebahagiaan die n si'dia'. itu hak die.tu life dia.mase tu, aku pun xwujud agi dalam idup dia.kalau aku ade mase tu, aku rase aku xkan bersama dia da skrg ni.


semakin aku fikir, maken serabut kepala aku.serabut yang dibuat2.aku sendiri yang mintak serabut.so, aku tanggung la sendiri. ok, now i need some time.nk buang balik serabut2 kat kepala aku.jangan sape2 tanye kenapa aku tibe2 serabut.kalau x, ade gk yang kna gigit nnti.

No comments:

Post a Comment